Szeretnéd motiválni a diákjaid vidám, digitális játékokkal, rejtvényekkel?

Havas rejtvények *48*

Játékos feladatokat keresel karácsonyra?

Fejleszd a logikus gondolkodást a "Havas rejtvények *48*" digitális rejtvényfüzettel!

Csak ki kell nyomtatni és máris adhatod a gyerekeknek!

48 darab logikai rejtvény + megoldások

A gyerekek megfejtései pillanatok alatt ellenőrizhető a megoldások segítségével.

A nyomtatható pdf-ben 12-féle mókás rejtvény található, mindegyik fajtából négy darab.

  1. Mini sudoku - 4x4-es táblázat tele hóemberekkel.
  2. Hóemberek a tisztáson - Pontosan hol vannak a hóemberek?
  3. Hol vannak a sütik? - Tájékozódás egy sütisdobozban.
  4. Színes körforgó - Hol állnak a figurák?
  5. Öltöztesd fel Hóbogyót! - Színes sapkák és sálak.
  6. Kódolt sütisdoboz - Fejtsd meg a kódot!
  7. Tasakválasztó - Cukorkák kis, közepes és nagy tasakokban.
  8. Keresd az ajándékot! - Tájékozódás égtájak szerint.
  9. Figurák a hóban - Milyen számot rejtenek a figurák?
  10. Hóposta - Tervezz útvonalakat!
  11. Színpompás hópihék - Tükrözz és színezz!
  12. Manóműhely - Mennyit érnek az ajándékok?

A digitális kiadvány nyomtatóbarát változatban készült, egy A/4-es lapra két rejtvény fér, melyeket a jelölő mentén lehet szétvágni.

Ha igazán tartós játékot szeretnél, nyomtasd műszaki rajzlapra a játékot, majd lamináld le. A gyerekek filctollal fejthetik meg a rejtvényt, amely letörölhető.

Havas rejtvények *10*

Játékos feladatokat keresel karácsonyra?

Fejleszd a logikus gondolkodást a "Havas rejtvények *10*" digitális rejtvényfüzettel!

Csak ki kell nyomtatni és máris adhatod a gyerekeknek!

10 darab logikai rejtvény + megoldások


A gyerekek megfejtései pillanatok alatt ellenőrizhető a megoldások segítségével.

A nyomtatható pdf-ben ötféle mókás rejtvény található, mindegyik fajtából kettő darab.

  1. Mini sudoku - 4x4-es táblázat tele hóemberekkel.
  2. Hóemberek a tisztáson - Pontosan hol vannak a hóemberek?
  3. Hol vannak a sütik? - Tájékozódás egy sütisdobozban.
  4. Tasakválasztó - Cukorkák kis, közepes és nagy tasakokban.
  5. Figurák a hóban - Milyen számot rejtenek a figurák?

A digitális kiadvány nyomtatóbarát változatban készült, egy A/4-es lapra két rejtvény fér, melyeket a jelölő mentén lehet szétvágni.

Ha igazán tartós játékot szeretnél, nyomtasd műszaki rajzlapra a játékot, majd lamináld le. A gyerekek filctollal fejthetik meg a rejtvényt, amely letörölhető.

HALLOWEEN

Szellemes rejtvények

Játékos feladatokat keresel Halloween-re?

Fejleszd a logikus gondolkodást a "Szellemes rejtvények" digitális rejtvényfüzettel!

A gyerekek megfejtései pillanatok alatt ellenőrizhető a füzet végén lévő megoldások segítségével.

A nyomtatható pdf-ben ötféle mókás rejtvény található, mindegyik fajtából kettő darab.

  1. Mini sudoku - 4x4-es táblázat, tele kísértettel.
  2. Szellemes számok - Vajon milyen számokat takarnak el a kastély lakói?
  3. Szellemvadászat - Pontosan hol vannak a folyosókon a szellemek?
  4. Kincskereső - Tájékozódás égtájak szerint, kód alapján.
  5. Szellem évek - Milyen számokat jelentenek a színes gyöngyök?

A digitális kiadvány nyomtatóbarát változatban készült, egy A/4-es lapra két rejtvény fér, melyeket a jelölő mentén lehet szétvágni.

Ha igazán tartós játékot szeretnél, nyomtasd műszaki rajzlapra a játékot, majd lamináld le. A gyerekek filctollal fejthetik meg a rejtvényt, amely letörölhető.

A Kő, a Papír és az Olló

Fejleszd a logikus gondolkodást a vadnyugat mókás hőseivel!

Logika és szerencse

Miről szól a játék?

Ebben, a logikus gondolkodást fejlesztő interaktív játékban, kaktuszokat gyűjtenek a gyerekek. Három rejtvény megfejtésével és egy kis szerencsével növelhető a kaktuszok száma.

A vadnyugat mókás hősei tárgyakat rejtenek el két kalap alá. A tanulóknak ki kell találni, hogy melyik kalap alatt milyen tárgy rejtőzik. Minden rejtvényben négy tippelési lehetőség van. A tippeket követő visszajelzés segítségével, logikus gondolkodással fejthetőek meg a rejtvények.

A rejtvények után egy kis szerencsével tovább növelhető (vagy csökkenthető) a kaktuszok száma.

Mindig más tárgyak kerülnek a kalapok alá, ezért többször is meg lehet fejteni a rejtvényeket.

Végül képernyőképet készíthetnek a gyerekek, amelyen a nevük és az összegyűjtött kaktuszok száma is szerepel.

Érdekesség, hogy minden szereplőt és háttéret mesterséges intelligenciával (tengr.ai) készítettem és persze, egy kis utómunkával.

Szelektáló Szörnyecskék

Fejleszd a logikus gondolkodást fenntarthatósági témakörben is!

Tedd érdekesebbé a tanítást ezzel az interaktív rejtvénnyel!

Miről szól a játék?

A Szelektáló Szörnyecskék lakóhelyét ellepte a sok szemét, azonban a gyerekek segítségével minden hulladék a megfelelő kukába kerül. A játék a logikus gondolkodást is fejleszti, hiszen a kukákon számzár van, amely egy rövid matematikai rejtvény megfejtésével nyílik ki.

Maximálisan 9 pont szerezhető a játékban. A hibás válaszok tetszőlegesen sokszor javíthatók. A játék végén képernyőképet készíthetnek a tanulók.

A játék jellemzői:

  • Osztálytermi környezetben, táblára kivetítve, önálló játékhoz, vagy szabadidős foglalkozásokon is alkalmazható.
  • Jelenléti és online, illetve csoportos és egyéni foglalkozáson is vidám perceket szerezhetünk diákjainknak.
  • A játékhoz nem kell sem tanulói, sem tanári regisztráció a Scratch programhoz.

A játék érdekessége, hogy a legtöbb szereplőt és háttéret a tengr.ai mesterséges intelligenciával készítettem és persze, egy kis utómunkával.

Hazudós nyuszik

Fejleszd a logikus gondolkodást!

Tedd érdekesebbé a tanítást ezzel az interaktív rejtvénnyel!

Miről szól a játék?

Ebben, a logikus gondolkodást fejlesztő játékban, három tojást kell kiszínezni a nyuszik állításai alapján. Az első fordulóban mindhárom nyuszi igazat mond. A második fordulóban két nyuszi igazat mond, de a barna nyuszi hazudik. A harmadik fordulóban mindhárom nyuszi hazudik.

Maximálisan 9 pont szerezhető a játékban. A játék végén képernyőképet készíthetnek a tanulók.

A játék jellemzői:

  • Minden válasz esetén az állítások egészen addig látszódnak, amíg az "új feladat" gombra nem kattintunk, ezért a megoldásokat részletesen meg lehet beszélni. Ha a színezés rosszul sikerül, javítási lehetőség is van.
  • Osztálytermi környezetben, táblára kivetítve, önálló játékhoz, vagy szabadidős foglalkozásokon is alkalmazható.
  • Jelenléti és online, illetve csoportos és egyéni foglalkozáson is vidám perceket szerezhetünk diákjainknak.
  • A játékhoz nem kell sem tanulói, sem tanári regisztráció a Scratch programhoz.

A játék érdekessége, hogy minden szereplőt és háttéret a tengr.ai mesterséges intelligenciával készítettem és persze, egy kis utómunkával.