Szeretnéd motiválni a diákjaid vidám, digitális játékokkal?
A Kő, a Papír és az Olló
Fejleszd a logikus gondolkodást a vadnyugat mókás hőseivel!
Logika és szerencse
Miről szól a játék?
Ebben, a logikus gondolkodást fejlesztő interaktív játékban, kaktuszokat gyűjtenek a gyerekek. Három rejtvény megfejtésével és egy kis szerencsével növelhető a kaktuszok száma.
A vadnyugat mókás hősei tárgyakat rejtenek el két kalap alá. A tanulóknak ki kell találni, hogy melyik kalap alatt milyen tárgy rejtőzik. Minden rejtvényben négy tippelési lehetőség van. A tippeket követő visszajelzés segítségével, logikus gondolkodással fejthetőek meg a rejtvények.
A rejtvények után egy kis szerencsével tovább növelhető (vagy csökkenthető) a kaktuszok száma.
Mindig más tárgyak kerülnek a kalapok alá, ezért többször is meg lehet fejteni a rejtvényeket.
Végül képernyőképet készíthetnek a gyerekek, amelyen a nevük és az összegyűjtött kaktuszok száma is szerepel.
Érdekesség, hogy minden szereplőt és háttéret mesterséges intelligenciával (tengr.ai) készítettem és persze, egy kis utómunkával.
Szelektáló Szörnyecskék
Fejleszd a logikus gondolkodást fenntarthatósági témakörben is!
Tedd érdekesebbé a tanítást ezzel az interaktív rejtvénnyel!
Miről szól a játék?
A Szelektáló Szörnyecskék lakóhelyét ellepte a sok szemét, azonban a gyerekek segítségével minden hulladék a megfelelő kukába kerül. A játék a logikus gondolkodást is fejleszti, hiszen a kukákon számzár van, amely egy rövid matematikai rejtvény megfejtésével nyílik ki.
Maximálisan 9 pont szerezhető a játékban. A hibás válaszok tetszőlegesen sokszor javíthatók. A játék végén képernyőképet készíthetnek a tanulók.
A játék jellemzői:
- Osztálytermi környezetben, táblára kivetítve, önálló játékhoz, vagy szabadidős foglalkozásokon is alkalmazható.
- Jelenléti és online, illetve csoportos és egyéni foglalkozáson is vidám perceket szerezhetünk diákjainknak.
- A játékhoz nem kell sem tanulói, sem tanári regisztráció a Scratch programhoz.
A játék érdekessége, hogy a legtöbb szereplőt és háttéret a tengr.ai mesterséges intelligenciával készítettem és persze, egy kis utómunkával.
Hazudós nyuszik
Fejleszd a logikus gondolkodást!
Tedd érdekesebbé a tanítást ezzel az interaktív rejtvénnyel!
Miről szól a játék?
Ebben, a logikus gondolkodást fejlesztő játékban, három tojást kell kiszínezni a nyuszik állításai alapján. Az első fordulóban mindhárom nyuszi igazat mond. A második fordulóban két nyuszi igazat mond, de a barna nyuszi hazudik. A harmadik fordulóban mindhárom nyuszi hazudik.
Maximálisan 9 pont szerezhető a játékban. A játék végén képernyőképet készíthetnek a tanulók.
A játék jellemzői:
- Minden válasz esetén az állítások egészen addig látszódnak, amíg az "új feladat" gombra nem kattintunk, ezért a megoldásokat részletesen meg lehet beszélni. Ha a színezés rosszul sikerül, javítási lehetőség is van.
- Osztálytermi környezetben, táblára kivetítve, önálló játékhoz, vagy szabadidős foglalkozásokon is alkalmazható.
- Jelenléti és online, illetve csoportos és egyéni foglalkozáson is vidám perceket szerezhetünk diákjainknak.
- A játékhoz nem kell sem tanulói, sem tanári regisztráció a Scratch programhoz.
A játék érdekessége, hogy minden szereplőt és háttéret a tengr.ai mesterséges intelligenciával készítettem és persze, egy kis utómunkával.