Szeretnéd motiválni a diákjaid vidám, digitális játékokkal, rejtvényekkel?
Havas rejtvények *48*
Játékos feladatokat keresel karácsonyra?
Fejleszd a logikus gondolkodást a "Havas rejtvények *48*" digitális rejtvényfüzettel!
Csak ki kell nyomtatni és máris adhatod a gyerekeknek!
48 darab logikai rejtvény + megoldások
A gyerekek megfejtései pillanatok alatt ellenőrizhető a megoldások segítségével.
A nyomtatható pdf-ben 12-féle mókás rejtvény található, mindegyik fajtából négy darab.
- Mini sudoku - 4x4-es táblázat tele hóemberekkel.
- Hóemberek a tisztáson - Pontosan hol vannak a hóemberek?
- Hol vannak a sütik? - Tájékozódás egy sütisdobozban.
- Színes körforgó - Hol állnak a figurák?
- Öltöztesd fel Hóbogyót! - Színes sapkák és sálak.
- Kódolt sütisdoboz - Fejtsd meg a kódot!
- Tasakválasztó - Cukorkák kis, közepes és nagy tasakokban.
- Keresd az ajándékot! - Tájékozódás égtájak szerint.
- Figurák a hóban - Milyen számot rejtenek a figurák?
- Hóposta - Tervezz útvonalakat!
- Színpompás hópihék - Tükrözz és színezz!
- Manóműhely - Mennyit érnek az ajándékok?
A digitális kiadvány nyomtatóbarát változatban készült, egy A/4-es lapra két rejtvény fér, melyeket a jelölő mentén lehet szétvágni.
Ha igazán tartós játékot szeretnél, nyomtasd műszaki rajzlapra a játékot, majd lamináld le. A gyerekek filctollal fejthetik meg a rejtvényt, amely letörölhető.
Havas rejtvények *10*

Játékos feladatokat keresel karácsonyra?
Fejleszd a logikus gondolkodást a "Havas rejtvények *10*" digitális rejtvényfüzettel!
Csak ki kell nyomtatni és máris adhatod a gyerekeknek!
10 darab logikai rejtvény + megoldások
A gyerekek megfejtései pillanatok alatt ellenőrizhető a megoldások segítségével.
A nyomtatható pdf-ben ötféle mókás rejtvény található, mindegyik fajtából kettő darab.
- Mini sudoku - 4x4-es táblázat tele hóemberekkel.
- Hóemberek a tisztáson - Pontosan hol vannak a hóemberek?
- Hol vannak a sütik? - Tájékozódás egy sütisdobozban.
- Tasakválasztó - Cukorkák kis, közepes és nagy tasakokban.
- Figurák a hóban - Milyen számot rejtenek a figurák?
A digitális kiadvány nyomtatóbarát változatban készült, egy A/4-es lapra két rejtvény fér, melyeket a jelölő mentén lehet szétvágni.
Ha igazán tartós játékot szeretnél, nyomtasd műszaki rajzlapra a játékot, majd lamináld le. A gyerekek filctollal fejthetik meg a rejtvényt, amely letörölhető.
HALLOWEEN
Szellemes rejtvények

Játékos feladatokat keresel Halloween-re?
Fejleszd a logikus gondolkodást a "Szellemes rejtvények" digitális rejtvényfüzettel!
A gyerekek megfejtései pillanatok alatt ellenőrizhető a füzet végén lévő megoldások segítségével.
A nyomtatható pdf-ben ötféle mókás rejtvény található, mindegyik fajtából kettő darab.
- Mini sudoku - 4x4-es táblázat, tele kísértettel.
- Szellemes számok - Vajon milyen számokat takarnak el a kastély lakói?
- Szellemvadászat - Pontosan hol vannak a folyosókon a szellemek?
- Kincskereső - Tájékozódás égtájak szerint, kód alapján.
- Szellem évek - Milyen számokat jelentenek a színes gyöngyök?
A digitális kiadvány nyomtatóbarát változatban készült, egy A/4-es lapra két rejtvény fér, melyeket a jelölő mentén lehet szétvágni.
Ha igazán tartós játékot szeretnél, nyomtasd műszaki rajzlapra a játékot, majd lamináld le. A gyerekek filctollal fejthetik meg a rejtvényt, amely letörölhető.
A Kő, a Papír és az Olló
Fejleszd a logikus gondolkodást a vadnyugat mókás hőseivel!
Logika és szerencse
Miről szól a játék?
Ebben, a logikus gondolkodást fejlesztő interaktív játékban, kaktuszokat gyűjtenek a gyerekek. Három rejtvény megfejtésével és egy kis szerencsével növelhető a kaktuszok száma.
A vadnyugat mókás hősei tárgyakat rejtenek el két kalap alá. A tanulóknak ki kell találni, hogy melyik kalap alatt milyen tárgy rejtőzik. Minden rejtvényben négy tippelési lehetőség van. A tippeket követő visszajelzés segítségével, logikus gondolkodással fejthetőek meg a rejtvények.
A rejtvények után egy kis szerencsével tovább növelhető (vagy csökkenthető) a kaktuszok száma.
Mindig más tárgyak kerülnek a kalapok alá, ezért többször is meg lehet fejteni a rejtvényeket.
Végül képernyőképet készíthetnek a gyerekek, amelyen a nevük és az összegyűjtött kaktuszok száma is szerepel.
Érdekesség, hogy minden szereplőt és háttéret mesterséges intelligenciával (tengr.ai) készítettem és persze, egy kis utómunkával.
Szelektáló Szörnyecskék
Fejleszd a logikus gondolkodást fenntarthatósági témakörben is!
Tedd érdekesebbé a tanítást ezzel az interaktív rejtvénnyel!
Miről szól a játék?
A Szelektáló Szörnyecskék lakóhelyét ellepte a sok szemét, azonban a gyerekek segítségével minden hulladék a megfelelő kukába kerül. A játék a logikus gondolkodást is fejleszti, hiszen a kukákon számzár van, amely egy rövid matematikai rejtvény megfejtésével nyílik ki.
Maximálisan 9 pont szerezhető a játékban. A hibás válaszok tetszőlegesen sokszor javíthatók. A játék végén képernyőképet készíthetnek a tanulók.
A játék jellemzői:
- Osztálytermi környezetben, táblára kivetítve, önálló játékhoz, vagy szabadidős foglalkozásokon is alkalmazható.
- Jelenléti és online, illetve csoportos és egyéni foglalkozáson is vidám perceket szerezhetünk diákjainknak.
- A játékhoz nem kell sem tanulói, sem tanári regisztráció a Scratch programhoz.
A játék érdekessége, hogy a legtöbb szereplőt és háttéret a tengr.ai mesterséges intelligenciával készítettem és persze, egy kis utómunkával.
Hazudós nyuszik
Fejleszd a logikus gondolkodást!
Tedd érdekesebbé a tanítást ezzel az interaktív rejtvénnyel!
Miről szól a játék?
Ebben, a logikus gondolkodást fejlesztő játékban, három tojást kell kiszínezni a nyuszik állításai alapján. Az első fordulóban mindhárom nyuszi igazat mond. A második fordulóban két nyuszi igazat mond, de a barna nyuszi hazudik. A harmadik fordulóban mindhárom nyuszi hazudik.
Maximálisan 9 pont szerezhető a játékban. A játék végén képernyőképet készíthetnek a tanulók.
A játék jellemzői:
- Minden válasz esetén az állítások egészen addig látszódnak, amíg az "új feladat" gombra nem kattintunk, ezért a megoldásokat részletesen meg lehet beszélni. Ha a színezés rosszul sikerül, javítási lehetőség is van.
- Osztálytermi környezetben, táblára kivetítve, önálló játékhoz, vagy szabadidős foglalkozásokon is alkalmazható.
- Jelenléti és online, illetve csoportos és egyéni foglalkozáson is vidám perceket szerezhetünk diákjainknak.
- A játékhoz nem kell sem tanulói, sem tanári regisztráció a Scratch programhoz.
A játék érdekessége, hogy minden szereplőt és háttéret a tengr.ai mesterséges intelligenciával készítettem és persze, egy kis utómunkával.